وحید پیام نور

مطالبی پیرامون اندیشه، اجتماع و هنر

معرفی باشگاه کتاب‌خوانی بافر

باشگاه کتاب‌خوانی بافر، تلاشی است گروهی، به‌منظور معرفی تازه‌های نشر در حوزه ادبیات (شعر، داستان، ادبیات نمایشی، نقد و مباحث تئوری و زبان‌شناسی) و ارائه فرصت برای مطالعه شدن و مطالعه کردن. درواقع، این گروه، حمایت مخاطبینی است که خود مؤلف هستند از مؤلفینی که خود مخاطب هستند. تمام کسانی که در آتش «چاپ و نشر کتاب در ایران»، تنی سرخ‌کرده‌اند می‌دانند که ورای مسائل مربوط به نشر اعم از هزینه‌های مادی و معنوی برای مؤلف، پس از چاپ، نویسنده با مشکل توزیع کتاب روبرو می‌شود. این مشکل بخصوص میان نویسندگان جوان، بیشتر به چشم می‌آید. از سوی دیگر، معمولاً روند رسیدن کتاب‌ها به شهرستان‌ها آن‌قدر کند است که مخاطب شهرستانی عادت کرده تازه‌های نشر را بیش از یکسال پس از چاپ در کتاب‌فروشی‌های شهر خود پیدا کند.
در پی پرسش‌های پیاپی دوستان مختلف در خصوص سیاست‌های باشگاه کتاب‌خوانی بافر در گزینش و عرضه کتاب‌ها در سایت به اطلاع می‌رساند نظر به‌ضرورت و اهمیت کیفیت در محتوا، باشگاه کتاب‌خوانی بافر، کتب واصله را در اختیار شورای ممیزی 5 نفره (متشکل از اساتید جریان‌های ادبی جاری کشور) می‌گذارد و گزینش آثار منوط به دریافت سه رأی مثبت از جانب این بزرگواران هست. لذا آن دسته از عزیزانی که علاقه‌مند به قرارگیری آثار چاپ‌شده‌ی خویش در فروشگاه باشگاه می‌باشند می‌توانند، 5 نسخه از کتاب خود را به استان گلستان، شهرستان گرگان، صندوق پستی 1133 ـ 49175 (شرکت بافر بنیان) ارسال نمایند.
باشگاه کتاب‌خوانی بافر، با تعیین مأموریت و رسالت توزیع عادلانه کتاب با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به نشانی http://book.bafar.ir برای رسیدن به این هدف تمام توان خویش را صرف خواهد نمود. باشد آیندگان بهتر از ما باشند ...


باشگاه شبکه کتاب‌خوانی کتاب‌های روز شرکت بافر بنیان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مقدمه‌ای در مقام مؤخره

تاریخی که بر جغرافیای ذهن یک رهگذر گذشته است

سالیان زیادی را از سر گذراندم تا درک کردم آنچه می‌نویسم؛ شعر، داستان یا فیلم‌نامه نیست. این‌ها شهروندان شهر درون من‌اند و اگر هرازگاهی متنی مرتکب شوم و یا تصاویری را سرهم کنم تا فیلمی شکل بگیرد، حتی اگر از این بابت سرمایه‌ی مادی دیگران در میان نباشد، سربار وقت دیگران بودنی در میان است!

آشنایی

خودنوشت

به روایت کارکرد

به روایت تصویر